Friday, December 9, 2016

Tervist!

JA OLEMEGI KODUS!! :)
 Nii hea on olla üle pika aja kodus. Kellele see siis ei meeldiks küll eksole.

Viimane nädal möödus väga kiiresti. Lihtsalt tuhises mööda. Esmaspäeval olime taas Tauntonis salongis. Seal serveeriaime klientidele vett/kohvi/ teed, abistasime juuksureid( töökoha korrastus/ puhastus, klientide katmine linadega) ning salongi üldine visuaalne korrashoid. Teha saime ka föönisoengut ja juuste pesu ( omavahel).

Teisipäev ning kolmapäev möödusid koolis.
Teisipäeval olime õpilastele modellideks, et nad saaksid harjutada ja hindelisi töid teha. Tiinal pesti juuksed, mask, ilus föönisoeng ja ka lokid lisaks. Minu sooviks oli õpilasele anda võimalus proovida juusteotste tasandamist (oli ainult nuku peal lõiganud). Algus oli väga paljulubav... Põhjalik konsultatsioon, peapesu ning lõikus võis alata. Kahjuks vedas seekord seda õpilast närv alt ning ta ei suutnud lõigata. Paanikasse ma ei sattunud, sest teadsin, et nii või teisiti asi laheneb. Lõpuks tuli teine õpilane ning lõikus sai ka tehtud.

Kolmapäeval olime taas õhtul koolis. Sel korral harjutasime keemilise loki erinevaid skeeme. Neid oli umbes 6-8. Oli palju põnevaid skeeme, osasid neist tegime esimest korda. Nimetused kahjuks meelde ei jäänud.  Hiljem oli tee/kohvi joomine ning küpsiste ja Eesti kommide söömine.

Neljapäeva veetsime osaliselt salongis ning siis algas meie reis tagasi Eesti. Algus sujus päris hästi v.a see, et mu kohvri sang läks katki. Rongiga sõitsime Bristoli rongijaama, sealt edasi bussiga lennujaama. Kaalusime igaks juhuks lennujaamas kohvrid ära, et öö läbi muretsema ei peaks. Siis algas hosteli ülesotsimine. Selleks läks meil 20 minuti asemel 2h. Google maps juhatas meid veidi valesse kohta. Pikkade otsingute peale oli väljas juba pimedaks läinud ja meil võhm otsas. Õnneks leidsime ühe toreda naisterahva kes meid väga abivalmilt abistas. Kohale jõudes üritasime üpriski varsti magama jääda, mis Tiinal õnnestus kuid minul mitte. Lõpuks muidugi sain ka veidi magada.
Hommikul sujus meil kõik  väga hästi ja lennud sama moodi.

Aitäh kõigile, tänu kellele oli meil selline tore võimalus näha õppetööd väljaspool Eestit!

Tuesday, December 6, 2016

Heia heia!

Pole päris mitu päeva kirjutanud, sest on olnud tegusad päevad. Üritan need nüüd kokku võtta.

Nagu Tiina juba kirjutas, läksime nädalavahetuseks Dorchesteri. Ega reedel me seal väga midagi teha ei jõudnudki kuna jõudsime hilja. Natuke lobisesime ja jõime teed/ kohvi.

Laupäeval sai päev hea alguse mõnusa hommikusöögi ja reisiga ookeani äärde :)
Sinna oli meil umbes tunnike sõita. Tee peale jäi meile üks uskumatult ilus koolimaja, mida nähes ei uskunud oma silmi kohe. Edasi oli sõit kitsastel ja kurvilistel teedel, kuid lõpuks jõudsime kohale!
Koolimaja ( kõrval kirik)

Vaatepilt oli väga kaunis. Ookeani ääres viibisime umbkaudu 3h. Korjasime kivikesi, vaatasime ringi, nautisime vaateid ja loomulikult ka pildistasime. Lõpuks olid jalad küll väsinud kui uuesti autosse sai istutud, aga see oli seda väärt!

Tagasi koju jõudes oli juba üpriski pime. Kuna sugulasel oli vaja veel minna farmi tööd tegema, otsustasin minna kaasa ja aidata teda. Esmalt toitsime vasikad ( mis oli minu jaoks väga lõbus, sest kõik vasikad käisid mul järel ) ning hiljem viisime kaks armast hobust karjamaalt ööseks talli tagasi.

Peale seda oli mõnus õhtusöök ning kuna Tiinal oli ka pühap sünnipäev, tegi sugulane talle ka sünnipäevaks tordi! See oli imemaitsev ning väga väga armas zest :)

Pühapäeval ei passinud me ka niisama vaid külastasime vana mõisahoonet. See oli väga suur ja väga põnev. Igas ruumis sai käia ja näha kuidas oli vanasti elamine. Mööbel oli sellel ajal nii kaunis ja väga detailide rohke.
Saime seal ka köögikata/ teenija  riideid proovida - sellist võimalust ei saa käest lasta! :D Siis jalutasime mõisahoone aias ringi mis oli üüratult suur ja imeilus.

Peale seda plaanisime sõita veidi kaugemale ühte teist mõisahoonet vaatama, kuid peale tunniajast sõitu kohale jõudes selgus, et piletid olid kõik välja müüdud. Olime veidi kurvad küll aga polnud hullu, leidsime uue lahenduse. Selle asemel käisime Clevedon Pieril jalutamas. Jõudsime sinna täpselt päikeseloojangu ajaks. Vapustav!

Peale kõike seda käisime kosutaval õhtusöögil kõik koos ning naasime tagasi oma majutuspaika.
Väga mõnus nädalavahetus oli! :)

Kallistused Inglismaalt!

Friday, December 2, 2016

Hello!

Kolmapäeval oli meil rahulik päev. Käisime õhtul koolis kella 17:30-21. Nende õppesalong on veidi erinev Bridgewateri koolis. Kliendid tulevad kohale õppeklassi. Seal teevad nad töid klientide peal. Meie Annelyga tegime tööd oma nuku peade peal, kuna meil kliente ei olnud. Teostasime kooli poolt antud õppepeade peal värvimist.

Tiina terve pea blondeerimine

Annely triibutamine

Neljapäev ei olnud väga palju kliente Tauntoni salongis. Tegime Annelyga üksteise peal soenguid ja vaatasime, kuidas töökaaslased lõikusi ja värvimisi tegid. Kõige hullem oli tagasi sõit, mis meil 2tundi (muidu 48min)kestis. Siin Inglismaal on ummikud ikka väga hullud.

Reede ehk täna jõudsime ka salongi 10minutit hiljem, kuna neid busse ei tea kunagi. Kõige esimene tööpäev läksime eriti varajasele bussile ja ootasime 45minutit ukse taga.

Täna olime salongis 10h, kui alguses jõudsime oli salongis hullumaja. Kliente oli palju ja tegutsemist oli rohkelt. Jama on ka see, et siin on pistikud teised ja meil ei tööta föönid, siis minu(Tiina) soeng oli täisesti kräsu tagant, siis ülemus näitas Annelyle mu soengut ja ütles, et mul hea sõbranna, kes ei maini ka midagi. Kiiruga ei olnud aega üldse selle peale mõelda. :-D

Õhtuks tulime nüüd Dorchesterisse ja oleme Annely sugulase pool. Naudime siin kohvi, sööme küpsist ja mõnuleme kamina ees :-)

Bye!!

Tuesday, November 29, 2016

Good evening!!

Esmaspäeval olime Tauntonis salongis. Päev oli üpris rahulik, kliente oli vähe. Lõpuks tegid kõik üksteisele miskit. Meie Annelyga tegime üksteise peal soenguid. Üks salongi töötajatest, kelle nimi on Nick küsitles meid peaaegu kaks tundi ja uuris Eesti kohta. Proovisime leida erinevusi hindades ja üldse elust. Peale salongi läksime veel korra poodidesse, et osta jõulukinke.

Täna teisipäeval olime koolis. Eelmine nädal andis juustelõikus õpetaja ülesande, et me otsiks välja juukselõikuse ja teeks seda siis nuku peal. Ta tahtis meie taset näha ja uurida, et kuidas meie lõikame. Ta jäi meiega väga rahule ja kiitis palju. Siin pildid meie töödest:

Tiina lõikus

Annely lõikus

Annely tegi ka punutise

Peale lõikuse tundi oli meil ka keemiliseloki tund. Õpetaja ütles, et moes on meeste keemiline lokk Inglismaal. Väga paljudel noortel poistel on siin keemiline lokk ja juuksed värvitud(nt sinine, blondeeritud, punane).
Me keerasime ka Annelyga nukule rulle, kuna sellist tehnikat me veel keeranud ei ole. Kuigi inglased ise ei viitsinud keerata seda ja harjutasid ise teist lokikeeramis tehnikat. Meile tundus see aga väga põnev.

Mulle meeldib ka süsteem, et nad teevad nukkude peal lõikused ja järgmisel tunnil kutsutakse päris modell, kelle peal õpitakse eelmises tunnis õpitud lõikust.

Bye! Have a nice evening!

Sunday, November 27, 2016

Heihoo!

Oeh, pole juba mitu päeva siia kirjutada  jõudnud. Üritame nüüd selle vea parandada :)

Reedel olime koolis. Sellel päeval oli juuksurite õpilastel selline päev, kus nad said harjutada värvimistöid reaalsete klientide peal. Nagu aru saime, siis õpetaja leidis neile ise kliendid. Ka meie saime teha tööd reaalse kliendiga! Meie ülesandeks oli kogu pea salgutamine ning juuste toonimine. Tulemus jäi väga ilus kuid kahjuks pilti me ei teinud. Osad õpilased tegid üle pea värvimist ning need kellel klienti polnud, harjutasid keemilise loki keeramist.

Selline tore silt ka koolis! :)

Peale kooli käisime linna peal ringi uudistamas. Peatänav oli tehtud väga ilusaks. Igale poole olid pandud jõulutuled. Oli ehitatud lava, kus lauljad laulsid ilusaid jõululaule. Tehtud oli ka väike jõuluturg ning lastele mõned atraktsioonid üles seatud. Kõik oli väga kaunis :)

Laupäeval olime Tauntonis salongis. Kliente oli palju ning päev oli kiire. Selles salongis on selline sûsteem, et juuksur ise ei korista oma töökohta kui kliente on palju. Selleks on siin assistendid (seda teeme ka meie palju kuid vahest saame ka juukseid pesta ja kuivatada). Siinsed töötajad teevad oma tööd kiiresti ning neid on põnev jälgida. Kliendi saabudes teevad nad väga põhjaliku konsultatsiooni, kus lisaks kliendi soovile uuritakse välja ka kliendi elustiil ( võib võtta aega kuni poolteist tundi) !

Laupäeval käisime õhtu kultuuri avastamas.

Täna käisime Bristolit avastamas, mis oli väga tore :) Alguses muidugi eksisime ära kuid tunni möödudes saime õigele rajale tagasi.

Bristoli rongijaam

Soojad kallid Inglismaalt!

Thursday, November 24, 2016

Hello hello ! :)

Ohohoooo, täna oli jälle selline mônus päevake. Hommik algas juba päris varakult, (umbes kella kuuest), sest pidime minema bussile, millega saime sõita Tauntonisse salongi. Nagu ikka, jõudsime me päris palju varem kohale, kartes, et ei jõua õigeks ajaks. Kohal pidime olema 8.45 ja mis kell meie seal olime? 08.00. Kuna meie salong asus tänaval, mis oli väravaga kinni, ootasime üle poole tunni värava avamist. Selle aja jooksul jalutasime natukene ringi ja siis ootasime jälle värava taga :D Lõpuks saabus see hea hetk, kui värav avati ja saime ka salongi minna. Kõik võtsid meid väga väga hästi vastu ja on meiega sõbralikud.

Mis me täna teha saime salongis? Esialgu lihtsalt tutvusime veel nii salongi kui ka salongitöötajatega.Peale seda Tiina pesi,kuivatas ja sirgestas mu juuksed. Hiljem aitasime salongi visuaalselt korda teha ning mina ( Annely) sain ka salongi administraatori juukseid pesta, kuivatada ning patsi punuda :)
 Lõuna aeg ei suutnud me otsustada kuhu sööma minna ning mida üleüldse süüa. Lõpuks loobusime. Läksime lihtsalt tagasi salongi puhkeruumi ja võtsime oma saiakesed välja :D
Edasi möödus rahulikult, sest kliente oli vähe.

Salongi kujundus on väga äge :)
 Salong on kahekorruseline.
Sisse astudes on administraatori laua kõrval  laud Davinesi toodetega, mida kliendid saavad proovida. Sealt edasi on väga lahe ruum, milles teostatakse kliendi juuste värvimistöid ( näeb välja nagu baarilett).  Ülemisel korrusel on konsultatsiooni ja peapesu ruum ning sealt edasi minnes on juustelõikuste ruum.

Aa ja täna viisime neile ka Eesti komme, mis neile väga maitsesid ja raamatut lugesid ka usinalt! ;)

Tervitused Inglismaalt! :)

Wednesday, November 23, 2016

Tere!!

Eile olime pika päeva koolis. Koolipäev algas juukselõikustunniga, kus harjutasid esinese kursuseõpilased juuste tasandust. Meile anti ka harjutuspea kooli poolt, kus saime oma teadmisi ja oskusi värskendada. Õpetaja kiitis meid ja uuris meie töövahendeid, mis meeldisid talle väga. Tunnu lõpu poole harjutasime punutisi ja pidulikke soenguid.

Peale lõikusetundi oli meil veel värviteooria, kus me saime mõned uued nipid, mida värvimisel kasutada.

Koolis saime ka endale õpilaspiletid. Naljakas on see, et Annely nimi neile väga raske kirjutada on ja muidugi ka kahe i-ga Tiina. :-D

Täna käisime viis tundi linna avastamas. Vaadata on siin palju, kuna arhitektuur on Eesti omast erinev.

Homme on meil esimene tööpäev välissalongis Tauntonis. Ootame seda juba ja oleme põnevil, mis meid ees ootab. Sellest juba pikemalt järgmises postituses.